Tosiaan, kävin tossa päivystyksessä (haistakoon paskan, hyvinkään sairaala.... HANKKIKAA KUNNON LÄÄKÄRIT! Prkl), ja se välinpitämätön hoitsu laittoi mulle pari päivää saikkua ja käski mennä omalle lääkärille jos tää ei tästä parane... LOL... Tahtois jo pikku hiljaa kouluun, kun alkaa nää neljä seinää kyllästyttää.... Tahtois palata normaaliin arkeen...

Ja sit aloin miettii et miks musta aina on pakko puhuu paskaa pitkin maailmaa? Taas sain kuulla yhest jutust mikä tapahtu kesällä, että mä olin tehnyt näin ja näin... Ja luulin et tää äijä kuka must valehteli oli mun kaveri... sais sekin homo haistaa vitun ja paeta maan alle... Kun meinaan mä nään sen niin sanon pari valittua sanaa suoraan päin näköö, mä sentään en aijo alentua niin alas et valehtelisin siitä ja puhuisin bullshittii ympäri maailmaa.

Kun äijälle antaa suukon, niin se menee kertoo et tuli tehtyy vähän sitä ja tätä tän yhen mimmin kaa,
kun ei anna suukkoa niin sama tapahtuu
ja kun ei anna äijälle, niin äijä kertoo et tuli tehtyy tän mimmin kaa tätä ja päädyttiin sänkyyn, ja se oli hurjan pitkä sessio ja se sano et mä olin niin tiger in the bed... Fuck it!

Miehet on SIKOJA....