Jeps, reps.. eli siis mulla on taas saikkua. Olin eilen koulussa ja oli nyt pakko ottaa saikkua uudestaan. Tuli meinaan julmetun huono olo kun eilen pääs koulusta pois, olihan siel ihana olla pitkästä aikaa... Ja heitettiin luokkalaisen kaa sairasta läppää kahviossa ollessamme. Ja sit mulle soitettiin et pitäis huomenna hilata perse Järvenpäähän työhaastatteluun...

Khyll mä varmaan perseen jaksan raahata sinne, mut se et miten se haastattelu menee ku oon viel vähän kipee. Eilen meinaan iski hillitön päänsärky ja nukuin yöllä sen takia jonkun about neljä tuntia. Ei meinaan voinut liikkua, ei mitään. Särki päätä ihan saatanasti ja olin varma et kohta pikku Cazzu tyttö näkee hallusinaatioita... Enpäs nähnytkään! Olo vaan oli ihan karsee, yrjötti ja päätä särki. Prkl! Ei voinut pahemmin mitään tehdä, ei unikaan tullut silmään (kiroan tässä välissä nukkumatin). Nyt on siskon luokse ikävä, oon ollut pari päivää ihan himassa ja piti palata siskon luokse tossa tiistaina, mutta sitten riideltiin ja helvetisti puhelimessa niin ei oikein huvittanut mennä siskon luokse. Jäinpä siis himaan... ja huomenna työhaastatteluun.. OMG! xD