Luoda oma blogi, kertoa elämästäni... En miä khyll ihan varma oo et miks.. mut shiis joo... Ehkäpä kerron jotain mun elämästä aluks..

Eli siis, mä olen 17-vuotias opiskelija tyttönen täältä näin jostain päin suomea. Kamut ja perhe todennut minut hulluksi, sekopääksi... Aivan sairaaksi... ja yksi kamuni kutsuu minua Chibiksi, pikku elukaksi ja pikku ihmiseksi... Johtuu kuulemma mun ilmeistä, joista saisi tehtyä paksun mangapokkarin... Tiedä häntä...

Kaikki ihmiset kutsuu muo Cassuksi, jopa omat siskotkin nykyään. Tosin niitä poikkeuksiakin on jotka kutsuvat masentavalla oikealla nimelläni... Mut yleensä kaikki oppii kutsumaan Cassuks, tai sitten niin kuin ystäväni vääntelee lempinimeäni: "Casandra".

Ja ton nimen kirjoitusmuodostakin saan kiittää ystävääni, joka sitten kännissä hokas et sehän on selkee Cassu, ja sitten muokkasin sitä vähän Z laitoin S tilalle :D Näyttää hyvältä :P njamnjam..

 

Mut joosh, voisin lopettaa saarnaamisen ja palata asiaan.

Lisää minusta, olen manga- ja animehullu! Mangaa löytyy mooonta pokkaria ja kaverini uhkaa aina kun lainaa että kissa syö ne... Ei ole tahtonut palauttaa Dramaconejani, mutta kyllä se ne vielä palauttaa ^^ Luotan siihen sentään...Piirrän itsekin mangatyylillä, ja rakastan piirtämistä. Rakastan myös kirjoittamista, novellien kirjoittaminen on ihanaa... ja yksi intohimoni on myös näytteleminen...

 

Eiköhän tässä jo saa jonkunlaisen kuvan millainen minä olen...